Tuesday, May 18, 2010

Karipap Karipap Cinta


Judul- Karipap-Karipap Cinta

Penulis- Nazri M Annuar

Penerbit- PTS Publication and Distributors Sdn Bhd 2010

Harga- RM14

Tebal- 254 Halaman

hoho..MENARIK..jmpe kat METRO..bos aku yg kasi..rase cm kelakar pn ade, rase cm berguna pn ade..buku terbaru...emm, xpela..nt klu aku beli, leh la kongsi same2 kat cni..

jom kite kaji same2..
aku x leh la nk bagi penuh , sbb aku pn x bace lagi..tp ade la sikit2 sinopsis yg boleh ditulis kat cni..ceh, promote sikit..buku orang..bukan aku pnye pn..tolong jer..haha

RESIPI Karipap Karipap Cinta:

3 ulas rasa suka

1 botol hati gembira

1 biji rendah diri ,saiz besar.

2 cawan tolak ansur

5 keping kehormatan

Secubit rasa rindu

3 batang tanggungjawab, dipotong halus

3 bekas cita cita

10 guni kejujuran ,diayak untuk membuang kata dusta..

Ramuan diadun dengan ilmu dan akal. Masukkan dalam kuali persahabatan, tunggu sehingga masak. Selepas masak, hidangkan bersama yang tersayang.

OK..DONE..TAHNIAH pada penulis ..u mmg kreatif..penuh dgn motivasi..chayukk..basyyaahhhh!!!


itu saje..opss..i x tipu la..klu x caye..bukak ni..METRO

0 comments:

Post a Comment